Dag 15 t/m 19: Ko Tao - Reisverslag uit Ban Chuk Kum, Thailand van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu Dag 15 t/m 19: Ko Tao - Reisverslag uit Ban Chuk Kum, Thailand van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu

Dag 15 t/m 19: Ko Tao

Blijf op de hoogte en volg Felcke

16 Mei 2016 | Thailand, Ban Chuk Kum

Ik weet niet waar ik moet beginnen of welke woorden te gebruiken. Mijn tijd hier was fantastisch. Ik heb zulke leuke mensen ontmoet en zoveel leuke dingen gedaan!

Ik heb het meest opgetrokken met Lea, Lea, Rhys en Dan. Wat een heerlijke mensen! We hebben de stranden van Mango Bay, Ao Luek, Nangyuan en Tanote Bay bezocht en daar ook veel gesnorkeld! En in de avonden genoten van zonsondergangen, live muziek, bierpong, glow in the dark barren en genoeg buckets.

Woensdag hebben we meegedaan met de Pubcrawl, die was ook zo leuk. We begonnen in een bar genaamd Choppers, daarna kwam een poolparty gevolgd door een Lady boy show. Die vond ik heel gaaf, ik vind de hele cultuur hier wat betreft de Lady boys erg interessant! Van de supersexy Eddie kreeg ik op het podium een lapdance en ik won daar een uur paddleboarden. Het was een leuke show! Na de show gingen we terug naar Choppers waar David Lazarus (Google hem! Erg goed!) live speelde. De avond eindigde in Bar Next 2, dat was gewoon lekker dansen en gek doen.

Ook Nangyuan verdiend nog een toelichting! Dat is een eiland vlak naast Ko Tao. Het bestaat uit drie eilanden, verbonden met elkaar via een strand. Erg mooi om te zien! We klommen naar een uitzichtpunt waar je een mooi uitzicht had over het geheel.

Ik vertrek hier met tranen in mijn ogen! Ik ga het hier heel erg missen. Dit is absoluut een plek waar ik naar toe terug wil komen!!

Vandaag ben ik de hele dag aan het reizen geweest. Om 10 uur 's ochtends vertrok de boot in Ko Tao en om 12 uur 's avonds stapte ik het hostel binnen in Kanchanaburi. Morgen wacht nog een dagje met olifanten op me en dan zit mijn reis er alweer op! :-(

  • 15 Mei 2016 - 20:17

    Oscar:

    Ha Fel, klinkt erg goed, en geweldige foto's! Ik snap dat je deze plek met pijn in je hart achter je laat, en dat je nog eens terug zult keren naar de buckets, pubcrawls, prachtige stranden en lapdansers :-) . Veel plezier bij de olifanten! Xxxpap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Felcke

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 11785

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 04 November 2016

Zuidoost Azië 2.0

27 April 2016 - 20 Mei 2016

Thailand

Landen bezocht: