Nog maar 3 nichtjes slapen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nichtjes slapen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nichtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Felcke

21 September 2016 | Nederland, Dordrecht

Het is al bijna zover, mijn reis naar zuidoost Azië! Graag deel ik met jullie hoe ik verwacht dat mijn route gaat worden. Zie daarvoor de afbeelding die ik heb toegevoegd. Deze keer heb ik in ieder geval op elke plek wat meer tijd te spenderen, daar ben ik heel blij mee. Ik kan niet wachten om te vertrekken! Mijn backpack ligt al een week klaar en mijn hoofd ligt al in de zon.

  • 22 September 2016 - 13:39

    Ome Walter:

    Veel plezier Felcke! Ik ga dit blog volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Felcke

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 11796

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 04 November 2016

Zuidoost Azië 2.0

27 April 2016 - 20 Mei 2016

Thailand

Landen bezocht: