Dag 1: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu Dag 1: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu

Dag 1: Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Felcke

27 April 2016 | Thailand, Bangkok

De vliegreis was top, de busrit naar Koh San Road ging ook in één keer goed. Het hostel waar ik zit ligt er twee straten vandaan (goed beoordeeld op tripadvisor!). Die is schoon, airco in de kamers en oké sanitair. Ik heb voor 2 nachten betaald en nog een optie voor een 3e. We slapen met 10 op een kamer en hebben dan 3 douches en 2 toiletten.

Gelijk die douche gebruikt want het zweet liep van m'n rug! Ik kwam tegelijk aan met Rita, het meisje dat boven mij slaapt (ik lig gelukkig onderin het stapelbed). Toen hebben we afgesproken om naar de Golden Mountain tempel te gaan met zonsondergang. Ik had nog een uurtje te doden, dus heb ik hier gestruind rond Koh San Road. Heerlijk streetfood gegeten! Wat een drukte, wat een hitte en wat kan ik me lekker ontspannen. Eenmaal terug in het hostel met Rita de tuktuk gepakt naar de Golden Mountain tempel, dat was mooi! 500 treden lopen en dan heb je een prachtig uitzicht. Heerlijk op het dak vertoeft en genoten van het uitzicht. De zonsondergang viel een beetje tegen, omdat de zon ineens verdween achter de wolken, maar dat gaf niks. De tuktuk terug genomen naar het hostel en daar sloot ook Ellen (slaapt naast mij) aan om samen wat te gaan eten. Op straat m'n eerste Pat Thai gegeten (heerlijk) en nu terug in het hostel. Het was echt een fijne dag! Morgen ga ik vroeg op voor een fietstour bij de beroemde Co van Kessel.

P.S. Ik heb nog niets gezegd over de hitteshock, maar die is heftig! Binnen 3 minuten sta je onwijs te zweten. Ik heb onwijs veel water gekocht; al genietend van de airco in de supermarkt. Hopelijk gaat het morgen beter.

  • 28 April 2016 - 13:18

    Arti Beekman:

    Geweldig leuk verhaal we gaan je volgen. Veel plezier

  • 28 April 2016 - 16:28

    Kajsa:

    Ziet er goed uit Fel, ben benieuwd naar het vervolg.

  • 28 April 2016 - 20:33

    Oscar Bijl:

    Leuk Fel, dit blog, kan niet wachten op de volgende :-)) , veel plezier!

  • 28 April 2016 - 23:51

    Edith:

    Leuk om je te volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Felcke

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 11802

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 04 November 2016

Zuidoost Azië 2.0

27 April 2016 - 20 Mei 2016

Thailand

Landen bezocht: