Dag 6: gestrand in Bangkok - Reisverslag uit Ban Klang, Thailand van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu Dag 6: gestrand in Bangkok - Reisverslag uit Ban Klang, Thailand van Felcke Bijl - WaarBenJij.nu

Dag 6: gestrand in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Felcke

03 Mei 2016 | Thailand, Ban Klang

Dus... Ik zou willen zeggen "kort nachtje", maar het leek meer op "geen nachtje". Na alle dompers van gisteren zag ik ertegenop om naar Khao Sok te reizen. Zo'n eind af te leggen... Wat als er weer een Thai me op het verkeerde spoor zet? Of als hij doet alsof hij me begrijpt, maar eigenlijk geen flauw idee heeft en maar ergens heen rijd? Ik heb al maar drie weken, ik wil geen tijd verspillen! Maar goed, dit keer via mijn geliefde hostel de trip geboekt. De bus vertrok helaas wel pas om 6 uur 's avonds. Ik heb wat tijd gedood in het hostel en heb lekker ontspannen tijdens een Thaise massage. Deze nutteloze dag was eigenlijk wel relaxt! Hopelijk kan ik morgen ochtend nog mee met een Lake Tour!

  • 03 Mei 2016 - 11:13

    Edith:

    Een dagje vakantie? Lekker toch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Felcke

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 11798

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 04 November 2016

Zuidoost Azië 2.0

27 April 2016 - 20 Mei 2016

Thailand

Landen bezocht: